2010/09/13

Kis könyvek - és aprók

Tegnapelőtt, mikor összevarrtam a naplók íveit, előkapartam a régi könyvkötő dobozomat - abban van a papírlyukasztóm (egy hegyes acéldarab egy törött fotelkerékbe rögzítve némi méhviasz segítségével), és igazi kincsekre bukkantam - hiába, három gyerek mellett ritkán nézi meg az ember régi kedves hobbijának ereklyéit ... mikor lesz időm leporolni a 303-ast?



Szóval itt ez a kicsi könyv, amit ha jól emlékszem füstölők közé pakolt vékony papírból készítettem - varrva van ám ez is, 5 ív összesen 120 oldal. Még így is csak kb fél centi vastag - borítóval együtt. 17-én lesz öt éve, hogy elkészült.


Kb fele ekkora a legkisebb könyv, amit eddig készítettem, majd ha Miskolcon leszünk legközelebb, lefotózom, Dani azt (is) haszálja kék túra pecsételőnek, alig fér bele a pecsét.

No comments:

Post a Comment